ကိုေဇယ် ႐ုပ္ရည္၊ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈႏွင့္ ကိုက္ညီလွေသာ အကြက္ေကာင္း သ႐ုပ္ ေဆာင္မႈမ်ား ပါ၍ ကိုေဇယ် သ႐ုပ္ေဆာင္ပံုမ်ား မိမိရရ ရွိခဲ့သည္။ သူ၏ တည္ၾကည္စြာ သ႐ုပ္ေဆာင္ တတ္ေသာ၊ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈ ေပၚလြင္ ေစခဲ့ေသာ သစ္ေတာ အရာရွိ ဇာတ္ေကာင္႐ုပ္ကို ပံုေဖာ္သြားသည္။ ဖခင္ က ေခ်ာေခ်ာလွလွ ေခတ္ဆန္ဆန္ မိမိထက္ အသက္ ငယ္ရြယ္သူ အလွမယ္ ေလးျမင့္ (ျမင့္ျမင့္ေဌး) ကို ယူထားခဲ့ ၿပီးခ်ိန္၌ မိဘဟူေသာ ပညတ္ျဖင့္ ဘာမွ် ျပန္မေျပာဘဲ မိဘ၏ စိတ္ဒုကၡ ေရာက္ပံုကို မျပဳလုပ္ရေသာ ျမန္မာ့ဓေလ့ ထံုးတမ္းအရ အမွား ျပဳမူေနသည္ကိုပင္ ဖခင္ စိတ္မခ်မ္းသာမည္ စိုး၍ ေစာဒက မတက္ဘဲ မိမိသာလွ်င္ စိတ္ဆင္းရဲစြာ က်ိတ္မွိတ္ၿပီး ေနခဲ့ပံု၊ သူတစ္ပါးအား ညႇာတာ တတ္ပံုတုိ႔က အစ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈ ဟူသမွ် အသက္ ၀င္လွသည္။ သူ၏ ရင့္က်က္ တည္ၿငိမ္ ေသာ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈျဖင့္ သူ႔႐ုပ္ရည္ႏွင့္ သူပါ၀င္ ရေသာ အခန္းမ်ားမွာ အထူး ကိုက္ညီလွသည္ ဟူ၍ ျဖစ္၏။
(လွေလခက္ေလ) သည္ ၃-၈-၅၅တြင္ သြင္႐ံု၌ ျပသြားရာ စူပါ့စူပါ ၀င္ေငြ ၂၇၀၁၂၀ က်ပ္ ရခဲ့၏။ ေမာင္ေမာင္စိုး ႐ုပ္ရွင္မွ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးေမာင္ေမာင္စိုး၊ ဦးခ်င္းစိန္၊ ဦးေမာင္ေမာင္၊ ဦးသာေဂါင္တုိ႔က ေဇယ်၊ ေမရွင္၊ဘသစ္၊ ဦးသာေဂါင္တို႔ (ေမ့တြက္တာ)၂၈-၁၀-၅၅ တြင္ ေရႊဂုန္ႏွင့္ ၿမိဳ႕မ႐ံုတုိ႔မွာ ျပရာ စူပါ့စူပါ ၀င္ေငြ ၂၅၈၉၈၃ က်ပ္ ရသည္။ ေရႊ၀ယ္သီရိ ႐ုပ္ရွင္မွ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးျမေမာင္က (ဖိုးၿပံဳးခ်ဳိ) အား ေဇယ်၊ ဖိုးပါႀကီး၊ တင္တင္မူ၊ ၀င္းမာ၊ ဦးဘခ်စ္၊ ေဒၚဂ်မ္းစိန္၊ ေဒၚျမေလးတုိ႔ႏွင့္ ႐ိုက္ကူးကာ ၂-၁၂-၅၅ တြင္ ဆုထူးပန္ႏွင့္ သြင္႐ံုမွာ ျပရာ စူပါ့ စူပါ၀င္ေငြ ၂၆၂၂၈၄ က်ပ္ ရရွိခဲ့ေပသည္။
၁၉၅၆ သည္ ႐ုိး႐ိုးႀကီး ေဇယ်၏ အႏုပညာ စန္းအား အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ရာ သူပါ၀င္ခဲ့ေသာ ဇာတ္ကားမ်ား အဆက္မျပတ္ ႐ံုတင္ ျပသခဲ့ရာ ပရိသတ္၏ အားေပးမႈ အရဆုံးႏွစ္ ဆုိရေပမည္။ ယင္းႏွစ္မွာပင္ သူသည္ (ဘ၀သံသရာ) ဇာတ္ကားမွ ေဒါက္တာထင္ေပၚ အျဖစ္ သ႐ုပ္ ေဆာင္ခဲ့ေသာ ဇာတ္ေကာင္႐ုပ္ အတြက္ အေကာင္းဆံုး အမ်ဳိးသား ဇာတ္ေဆာင္ အကယ္ဒမီ ဆုကို ထိုက္ထိုက္တန္တန္ ရရွိခဲ့ေပသည္။ လန္ဒန္ အတ္ဖလင္မွ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးခ်င္းစိန္က ေဇယ်၊ ေမရီျမင့္၊ ဖုိးပါႀကီး၊ ၾကယ္နီ၊ ဖုိးပါေလး၊ မစိန္ခင္၊ ျမင့္ေဖ၊ ပါေနာက္တုိ႔ႏွင့္ လူတုိင္းသိၿပီး ျဖစ္ေသာ ျမန္မာ့ ဂႏၱ၀င္ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ေသာ (ဥမၼာဒႏၱီ) ကို ႐ိုက္ကူးၿပီး ၂၂-၁-၅၆ တြင္ ေရႊဂုန္ႏွင့္ ၿမိဳ႕မ႐ံုတို႔မွာ တင္ဆက္ရာ ပရိသတ္ အႀကိဳက္ ေတြ႔ခဲ့၏။ ယင္းဇာတ္ကားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ထုိစဥ္က သတင္းစာ ဆရာႏွင့္ ႐ုပ္ရွင္ ေ၀ဖန္ သူတုိ႔က ေအာက္ပါအတုိင္း ေျပာဆုိခဲ့ၾကသည္။
မဟာ၀င္ကို မူတည္၍ ႐ုပ္ရွင္ကို ႐ိုက္ကူးထားသည့္ အတုိင္း တန္ဖိုးရွိလွေသာ ဇာတ္ကားျဖစ္ေၾကာင္း၊ မိန္းမအတြက္ အ႐ူးအမူး ျဖစ္ေနေသာ ဘုရင္ အား ကူညီ ကယ္တင္လုိေသာ ညီေတာ္ စစ္သူႀကီးက မိမိ၏ ဇနီးကေလးကို ဆက္သပံုႏွင့္ ဘုရင္ကလည္း ညီေတာ္၏ ဇနီးကို လက္ခံရန္ မသင့္ေလ်ာ္၍ ျငင္းယ္ လုိက္ပံုမွာ ေယာက်္ားေရာ၊ မိန္းမမ်ား အဖုိ႔ပါ ေကာင္းေသာ သင္ခန္းစာ ရရွိ ေစႏုိင္သည္ဟု ထင္ျမင္ ယူဆေၾကာင္း ဥမၼတေကာ ဘုရင္ အျဖစ္ျဖင့္ လူရႊင္ေတာ္ ဖိုးပါႀကီးက သယ္ယူသြားပံု၊ မိန္းမေခ်ာ တစ္ေယာက္ အေနႏွင့္ ေမရီျမင့္က တင္ဆက္သြားပံု၊ သမာဓိ တည္ၾကည္ေသာ စစ္သူႀကီး အျဖစ္ႏွင့္ ေဇယ်က သ႐ုပ္ေဆာင္ သြားပံုတုိ႔ကို ဇာတ္ကား အစမွ အဆံုးတုိင္ေအာင္ စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ ေတြ႔ျမင္ရေပလိမ့္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း။
ျမန္မာ့အလင္း သတင္းစာ။
. . . ဥမၼာဒႏၱီသည္ အိမ္ဦးနတ္ သဖြယ္ ျဖစ္ေသာ ခင္ပြန္းသည္၏ မွာၾကား ဆံုးမခ်က္ကို မနာယူဘဲ လွဂုဏ္ေမာက္သည့္ မာန္ျဖင့္ သိ၀ိရာဇ္ ဘုရင္ကို ထင္ရွားစြာ အလွ ျပျခင္းေၾကာင့္ ဒုကၡ ေရာက္ပံုအပိုင္း၊ သိ၀ိရာဇ္ ဘုရင္မွာ ရာဇဣေျႏၵမွ် မဆည္ႏုိင္ဘဲ တဏွာ ဥပါဒါန္ျဖင့္ စြဲၿငိ ႐ူးသြပ္သြားပံု အပိုင္း၊ အဘိပါရက စစ္သူႀကီး၏ သူေကာင္း သေဘာထား ရွိပံု၊ ဇာတ္လမ္း အခ်ိတ္အဆက္ မိ၍ သဘာ၀က် ၿမိဳင္ဆုိင္ ေကာင္းမြန္လွ၏။
ဟံသာ၀တီ သတင္းစာ။
. . . အေခ်ာအလွ ေမရီျမင့္က မယ္ဥမၼာ၏ ေနရာတြင္ ေနသည္မွာ သင့္လွေပသည္။ အ႐ူးအမူး သိ၀ိဘုရင္ အျဖစ္ ဖိုးပါ
ႀကီးအား ေရြးခ်ယ္ခဲ့သည္မွာလည္း ေလ်ာ္ကန္လွသည္။
(လွေလခက္ေလ) သည္ ၃-၈-၅၅တြင္ သြင္႐ံု၌ ျပသြားရာ စူပါ့စူပါ ၀င္ေငြ ၂၇၀၁၂၀ က်ပ္ ရခဲ့၏။ ေမာင္ေမာင္စိုး ႐ုပ္ရွင္မွ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးေမာင္ေမာင္စိုး၊ ဦးခ်င္းစိန္၊ ဦးေမာင္ေမာင္၊ ဦးသာေဂါင္တုိ႔က ေဇယ်၊ ေမရွင္၊ဘသစ္၊ ဦးသာေဂါင္တို႔ (ေမ့တြက္တာ)၂၈-၁၀-၅၅ တြင္ ေရႊဂုန္ႏွင့္ ၿမိဳ႕မ႐ံုတုိ႔မွာ ျပရာ စူပါ့စူပါ ၀င္ေငြ ၂၅၈၉၈၃ က်ပ္ ရသည္။ ေရႊ၀ယ္သီရိ ႐ုပ္ရွင္မွ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးျမေမာင္က (ဖိုးၿပံဳးခ်ဳိ) အား ေဇယ်၊ ဖိုးပါႀကီး၊ တင္တင္မူ၊ ၀င္းမာ၊ ဦးဘခ်စ္၊ ေဒၚဂ်မ္းစိန္၊ ေဒၚျမေလးတုိ႔ႏွင့္ ႐ိုက္ကူးကာ ၂-၁၂-၅၅ တြင္ ဆုထူးပန္ႏွင့္ သြင္႐ံုမွာ ျပရာ စူပါ့ စူပါ၀င္ေငြ ၂၆၂၂၈၄ က်ပ္ ရရွိခဲ့ေပသည္။
၁၉၅၆ သည္ ႐ုိး႐ိုးႀကီး ေဇယ်၏ အႏုပညာ စန္းအား အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ရာ သူပါ၀င္ခဲ့ေသာ ဇာတ္ကားမ်ား အဆက္မျပတ္ ႐ံုတင္ ျပသခဲ့ရာ ပရိသတ္၏ အားေပးမႈ အရဆုံးႏွစ္ ဆုိရေပမည္။ ယင္းႏွစ္မွာပင္ သူသည္ (ဘ၀သံသရာ) ဇာတ္ကားမွ ေဒါက္တာထင္ေပၚ အျဖစ္ သ႐ုပ္ ေဆာင္ခဲ့ေသာ ဇာတ္ေကာင္႐ုပ္ အတြက္ အေကာင္းဆံုး အမ်ဳိးသား ဇာတ္ေဆာင္ အကယ္ဒမီ ဆုကို ထိုက္ထိုက္တန္တန္ ရရွိခဲ့ေပသည္။ လန္ဒန္ အတ္ဖလင္မွ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးခ်င္းစိန္က ေဇယ်၊ ေမရီျမင့္၊ ဖုိးပါႀကီး၊ ၾကယ္နီ၊ ဖုိးပါေလး၊ မစိန္ခင္၊ ျမင့္ေဖ၊ ပါေနာက္တုိ႔ႏွင့္ လူတုိင္းသိၿပီး ျဖစ္ေသာ ျမန္မာ့ ဂႏၱ၀င္ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ေသာ (ဥမၼာဒႏၱီ) ကို ႐ိုက္ကူးၿပီး ၂၂-၁-၅၆ တြင္ ေရႊဂုန္ႏွင့္ ၿမိဳ႕မ႐ံုတို႔မွာ တင္ဆက္ရာ ပရိသတ္ အႀကိဳက္ ေတြ႔ခဲ့၏။ ယင္းဇာတ္ကားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ထုိစဥ္က သတင္းစာ ဆရာႏွင့္ ႐ုပ္ရွင္ ေ၀ဖန္ သူတုိ႔က ေအာက္ပါအတုိင္း ေျပာဆုိခဲ့ၾကသည္။
မဟာ၀င္ကို မူတည္၍ ႐ုပ္ရွင္ကို ႐ိုက္ကူးထားသည့္ အတုိင္း တန္ဖိုးရွိလွေသာ ဇာတ္ကားျဖစ္ေၾကာင္း၊ မိန္းမအတြက္ အ႐ူးအမူး ျဖစ္ေနေသာ ဘုရင္ အား ကူညီ ကယ္တင္လုိေသာ ညီေတာ္ စစ္သူႀကီးက မိမိ၏ ဇနီးကေလးကို ဆက္သပံုႏွင့္ ဘုရင္ကလည္း ညီေတာ္၏ ဇနီးကို လက္ခံရန္ မသင့္ေလ်ာ္၍ ျငင္းယ္ လုိက္ပံုမွာ ေယာက်္ားေရာ၊ မိန္းမမ်ား အဖုိ႔ပါ ေကာင္းေသာ သင္ခန္းစာ ရရွိ ေစႏုိင္သည္ဟု ထင္ျမင္ ယူဆေၾကာင္း ဥမၼတေကာ ဘုရင္ အျဖစ္ျဖင့္ လူရႊင္ေတာ္ ဖိုးပါႀကီးက သယ္ယူသြားပံု၊ မိန္းမေခ်ာ တစ္ေယာက္ အေနႏွင့္ ေမရီျမင့္က တင္ဆက္သြားပံု၊ သမာဓိ တည္ၾကည္ေသာ စစ္သူႀကီး အျဖစ္ႏွင့္ ေဇယ်က သ႐ုပ္ေဆာင္ သြားပံုတုိ႔ကို ဇာတ္ကား အစမွ အဆံုးတုိင္ေအာင္ စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ ေတြ႔ျမင္ရေပလိမ့္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း။
ျမန္မာ့အလင္း သတင္းစာ။
. . . ဥမၼာဒႏၱီသည္ အိမ္ဦးနတ္ သဖြယ္ ျဖစ္ေသာ ခင္ပြန္းသည္၏ မွာၾကား ဆံုးမခ်က္ကို မနာယူဘဲ လွဂုဏ္ေမာက္သည့္ မာန္ျဖင့္ သိ၀ိရာဇ္ ဘုရင္ကို ထင္ရွားစြာ အလွ ျပျခင္းေၾကာင့္ ဒုကၡ ေရာက္ပံုအပိုင္း၊ သိ၀ိရာဇ္ ဘုရင္မွာ ရာဇဣေျႏၵမွ် မဆည္ႏုိင္ဘဲ တဏွာ ဥပါဒါန္ျဖင့္ စြဲၿငိ ႐ူးသြပ္သြားပံု အပိုင္း၊ အဘိပါရက စစ္သူႀကီး၏ သူေကာင္း သေဘာထား ရွိပံု၊ ဇာတ္လမ္း အခ်ိတ္အဆက္ မိ၍ သဘာ၀က် ၿမိဳင္ဆုိင္ ေကာင္းမြန္လွ၏။
ဟံသာ၀တီ သတင္းစာ။
. . . အေခ်ာအလွ ေမရီျမင့္က မယ္ဥမၼာ၏ ေနရာတြင္ ေနသည္မွာ သင့္လွေပသည္။ အ႐ူးအမူး သိ၀ိဘုရင္ အျဖစ္ ဖိုးပါ
ႀကီးအား ေရြးခ်ယ္ခဲ့သည္မွာလည္း ေလ်ာ္ကန္လွသည္။
ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္။
No Response to "ရိုးရိုးႀကီး ေဇယ်ဟူေသာ အမည္ျဖင့္ မီဂါစတား ဇာတ္ေဆာင္ ျဖစ္ခဲ့သူ 3"
Send en kommentar